Menü
2022. 03. 29
Van-e még helye a nyomtatott kiadványoknak az építőipari sajtóban?
Az épített örökségünk születését megörökítő kiadványok a legizgalmasabb történelemkönyvekké válhatnak: ezt támasztják alá a Grabarics Kft. tapasztalatai a vállalat belső kommunikációjában.
Van-e még helye a nyomtatott kiadványoknak az építőipari sajtóban?

A Grabarics Kft.-nél immár több mint egy évtizede létező belső vállalati újság, a Monitor múltjáról, működéséről és jelentőségéről számolt be lapunknak Kertai Henriett, a magyar magasépítő vállalat marketing- és pr vezetője. Szavaiból kiderült, a negyedévente megjelenő lapot minden munkatársukhoz eljuttatják: az építkezésekre, az irodákba és a telephelyekre is. „Ezáltal a kollégáink mellett találkozhatnak vele partnereink, alvállalkozóink is. Örülünk is, ha olvassák, vagyis az újság ma már kiváló PR eszközként is funkcionál” – fogalmazott Kertai Henriett.

A teljes cikk itt olvasható.